Debaran Stpm Kian Terasa

Thursday, March 01, 2012

Assalamualaikum :)

Tajuk rasa mcm gempak.Tapi aku takut tahap gempak jugak.Haha.
Aku takut.Aku takut.
Nervous?Tak usah cerita.Memang dan harus  aku rasa macam tu.
Unless kalau korang rasa yang aku memang mengada-ngada buat ayat mcm tu.
Hikhik :D

Hari ni 1 mac 2012.Result akan keluar 7 Mac 2012.
Insya-Allah kalau tiada aral melintang.
Baru baca dekat BH online.
Kalau dah sampai keluar berita mmg cerita dia confirm la kan?
Hati dan jantung saling berlumba dalam menjayakan ritma dan muzik yg sangat erratic.
haha.Takut.Nervous.Takut.Nervous.Dup.Dap.Dup.Dap.

Semalam otw g pasar malam,sempat jugak meluahkan perasaan takut dengan ibu.
Ibu cakap dah buat yg terbaik.ok.Dan berdoa ok.Dan tawakal.ok.
Kalau result nanti keluar mcm mana rupa sekalipon.Itu namanya rezeki.
Kalau result seperti yg kita jangka.Alhamdulillah.
Kalau tidak,bukan rezeki kita skrg tapi Allah tentukan yg lebih baik akan datang.
Kita tak kan pernah tahu.Keputusan Stpm ni pon kerja Allah.

Faham.Lega sikit.Tapi still rasa macam tak lega sebab memikirkan dua tahun yang penuh duri dan ranjau.Kalau gagal.Aku dapat rasakan yang dua tahun tu macam berlalu seperti air yg keluar dari paip mengalir deras ke dalam sink.

Satu.Aku nervous

Dua.Aku Nervous

Tiga.Aku Nervous.

Ya Allah permudahkan urusanku dan kawan-kawan stpmku
Kau kurniakanlah kejayaan buat aku dan sahabat stpm yang lain dan jauhilah kami dari kegagalan.Allahuma Amin.Amin.

p/s: Tolong doakan untuk kita okie :)

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.