Malam Anugerah Kinabalu ( MAK 12/13 )

Friday, May 03, 2013



Assalamualaikum :D 


Memandangkan hari sudahpun berganti, eloklah kalau aku memendekkan mukadimmah ya wahai ahli readers.Pheww. Malam ini aku memperkenalkan the best roommates ever :p sebelum aku share pasai dinner aku nahh.

TARA!!!!

Yang berkaca mata, abbie.0kay dia nampak tinggi sebab tumit banyak inci kot.Yang tangan ala-ala diva tew,malia selaku penghuni bilik paling muda. Okay dari hari pertama jadi penghuni bilik bersama-sama ,sikit pon aku tak pernah membayangkan hidup aku seindah suria...kahkah.Tak.Depa sangat best.Bila ada masalah ,kitaorang share sama-sama.Bila happy,kita happy sama-sama.Dan boleh dikatakan kitaorang tak pernah bermasam muka.Alhamdulillah.May Allah bless our friendship always :') 

Abbie- Thanks for being my awesome roommate.Selalu je dengar apa yang i nak cerita walaupun time tu u sibuk buat esaimen.harharhar.Banyak perkara yang i belajar dari u,walaupun kita lain agama,lain bangsa but u still manusia yang i rasa rapat dan sayang.Kikiki.Thanks PM.heeee :))

Malia- walaupun kita selalu beraku kau,tapi kau still respect aku macam kakak kau.Yeah.Walaupun setiap kali Jumaat ,hang akan balik rumah,aku still happy.harhar.Aku happy gila sebab banyak benda aku belajar dari kau especially tentang  adik beradik kau.Lagi2 bila kau cerita pasal haikal, dan kau nampak sangat kakak yang prihatin.

So aku harap walaupun lepas nih kita dah tak jadi roommate,aku harap kita still boleh calling-calling atau jumpa ke kan.Harapnye lahh :) Ta sha raf na u ollsss :) Tiba-tiba sedih pulak. sobb sobss :p

[ Best 0cean Bash ]


Mula-mula,aku nak ucakan tahniah dan terima kasih buat semua ajk yang menjayakan MAK.Serius,korang memang terbaiklah.Sebab mampu laksanakan MAK dengan jayanya :) 
Budi korang memang tak mampu dibalas.

0kay jom layan barang sepatah dua kata dalam blog aku neh. MAK = Malam Anugerah Kinabalu 12/13 diadakan di Hotel Royal Chulan.Dengan bertemakan Ocean wonders kot kalau tak silap.Aku pon dah lupa.harhar Tapi dress code biru,hijau dan putih.Chinese cuisine :)

@meja kurang bertuah.harhar



@ Sebelum majlis bermula,layan Calon isteri Jutawan.
Tajuk tak mau mau hokeyhh :p


Malia dengan Abbie nampak teruja bila dapat rose dari seseorang.Muahahahah.Semua ada secret admire seyh.Untunglah kan :p 





@ Geng makan malam berjemaah di warong abang zul.Mostly dari APM.




@ aku dan towel bercopkan MAK.muahaha.Orang lain sapu anugerah,Aku sapu towel? Pon bolehh janji enjoyy >.<



MAK ada dua slot yang pertama start jam 5.30- 6.30 dan juga 8.30-10.30 malam.Ada persembahan,penyampai anugerahss dan juga cabutan bertuah.Overall,aku rasa semua okay je.dari segi penyusunan meja, dari segi apa tu papan layar ke apa entah orang panggil memang besar gila,kiranya kalau tak tengok stage pon kau rasa macam kau tengok stage.Itu sudah cukup berbaloi-baloi untuk manusia yang duduk di meja belakang.herherher.

Aku enjoy dan tak bosan.Part paling aku suka,ehhemmm time depa nak serve makanan depa buat gimik acaner eh aku nak citer.Senang citer macam nih,korang pernah tengok Harry potter? Haaaa.Part dinner dalam hall yang gila gergasi dengan lampu merah dengan music pon macam harry potter.pehh.Tiba-tiba aku bayangkan makanan kitaorang akan turun dari langit mahupun siling.bajet ahli sihirrr yang baik kennn.kehkeh.

Tapi part makanan dia yang selekeh siket.Oh jangan salah faham bukan aku tak bersyukur tapi macam kurang berbaloi lah. Rasa makanan bak indah khabar dari rupa Eh? Betul ke?kahkah :p Yang pastinya aku nak cakap makanan dia kurang enak dan juga kurang lazat.Itu mungkin boleh kemukakan kepada pihak hotel lah.


Akhir kata, semoga MAK akan datang lebih menarik dan lebih meriah.Oh sebelum terlupa,April baru sahaja meninggalkan kita.Tiba Mei, moga  dipenuhi dengan rasa :)

Kolej Kinabalu, kan teratas di Persada Perdana. 

Terima Kasih Singgah Baca. K Salam.

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.