#Kawan- KLAB 2014 # [ JOIN SEGMENT BLOGWALKING BY DAYANG DENO]


Kawan.


Aku banyak kawan. Tapi paling rapat diantara yang terapat-padat-sangat adalah mereka! Yaaaa.

ehh sat.sebelum tu








semula-semula!

Aku banyak kawan. Tapi paling rapat diantara yang terapat-padat-sangat adalah mereka! Yaaaa.


Mereka dibawah ini. Muka paling blur,far tepi far yang macam gangsta kampung dusun tu nama dia pikah dulu dia termasuklah geng-parti bukan tupperware tapi bawal forever ,sekarang dah berhijrah kepada bawal chiffon pulak.ada kahkah.bawah pikah,skima maut nampak macam kurang waras tu,ehemm abaikan. dan tudung biru muka bulat nama,nampak macam innocent tu,nama dia ed. ehhh dak dak. Nama dia edah. saja letak ed,baru rasa macam cool



Sebelum aku cerita apa yang best dan tak best pasal depa. Ada lagi dua orang tak dak dalam gambaq nih sebab depa punya busy kalah obam bam ma! Serius tak tipu.fathiah,tikah!

back to stoghyy.


Depa ni aku kenai secara rambang malah boleh dikatakan secara rawak kecuali yang gangsta tuh. Kalau ikutkan sejarah dgn depa nih,aku kenai dengan edah masa formone-kelaih-satu-jenab laie.aku duk depan edah kali edah duk belakang aku,makna kata aku dengan edah duk ( X ) bersilang. Paham?

Haha! 

duk tak duk, mula lah tahun baru yakni aku dan edah dah formtwo-kelaih2 umi kalthum.(baca kalsum bukan kalthhkkkhum) Masa ni hubungan aku dengan edah masih baik walaupn kami terpisah dek jarak meja yang panjang.Long distance punya persahabatan.eceh.


@klab2014. pasar seni. smkap.

Time nih baru kenai dengan gangsta taman hijrah.meja belakang memang tempat dia lah.Aku duk depan sebab skima kan.kah.edah duk belakang baris ke enam hujung tepi kelas. Pengalaman paling best gila ketawa berdekahss dekahss, adalah, main lari-lari dalam kelas, sampai baju edah rabak tepi poket.Kahkahkah (sumpah weh aku tergelak-gelak lagi time tulis ni pon, edah hoihh) Itulah kenangan diabetes bagi aku.

Okay sudah lah cita pasai depa. Hampa bukan kenai pon. 

Cita farah,aku kenai time form4 kenai camtu-camtu jalah sebab dia kelaih sebelah kelaih budak pandai.kikiki (time tu mentaliti suma dah jahanam) Bila masuk form5,kami satu kelaih, taim nih,aku kagum dengan kesabaran beliau sebab setiap kali waktu rehat,aku mesti paw ayaq teh o ais kat dia, kalau bukan dia pon, ramai lagi mangsa aku, antaranya pikah, fathiah, dan ramai lagi lah.Wahaha!

 edah tak dak lah(dia pindah mrsm dah la nih) 

aku paw ayaq orang atas sebab aku minum siket ja pon. Kahkah! Padahai sekali slurppp ayaq oghang tak beirngat.Heww.Maapkan patikkkk. 


@klab2014 pasar seni.smkap


Sebnaqnya,cerita baru nak start.Haha! Dua minggu lepas,dating dengan depa, dekat pasaq seni. tempat best tuh. tempat art-jalanan- yg mmg awesome gila! Walopun aku taklah ber-art-seni-jalanan sangat tapi menghargai bakat orang tu boleh serah pada aku!

So, jenjalan dengan depa,pikah dengan farah,aku tengok memang ralit la,rambang pon ye gak rasanya nak beli fixi la dubook la punya novel. Aku layan je lah, tengok kekreatifan depa memang cool yaw.

dari segala maneka cerpen,novel,button badge yang smart gilez,t-shirt dan banyak la lagi,semua ada! aku beli cerpen dari fixi dengan button badge. nak beli frame yang ada kata-kata hikmahss tu tak berduit pulakk.sobb angat.

tapi cter paling best,

psstt pasal edah, edah macam orang sesat dalam gua. bagaikan tercari-cari dimanakah aku sekarang? diamna? muka blur,macam sepatah hapa pon dia tak paham.. kahkah! Andaikata aku mampu merakam detik-detik itu,akan aku rakam edah.

okay dah boring ahh.. bila boring kitaorang gi klcc,lepak jap amik gambau,tawaf cari masjid.haha. langsong tak tau masjid tgh undersontruction.pffftt. tawaf lagi dalam hujan, masuk klcc balik solat kat surau.


tirah-edah-pikah-farah ... takdak dalam gambaq tikah,fathiah.. - A-Ahhh'ss generation.

Penat tawaf taman, rehat lima suku minit dekat playground. Bila dah rehat,citer dia tamatlah entry nih.hikshokssssss.Sudah bye. Aku tahu aku tengah stress esok aku presentation.Please doa untuk kelancaran pembentangan esok. ketaqq seyhh! 



p/s: kawan dengan depa ni,berlapang dada jelah kena terima nasehat , kena kutuk ,kena bahan,kena gelak terbahak-bahak,kena jerkah , kena laser,kena smash lapanbelas-kosong.tu adatlah. tapi best ahhh. tak tau lah takat mana boleh tahan hubungan ni, tapi aku harap tahan sampai mati. 

Apatah lagi tak lama lagi nak kena tinggal kan perlis yang sudah ku chenta sepenuh hati ='(
dah tak leh lepak dengan depa, kat ladnag kuda. sobbbbbbbbbbb square-triple

" if you have crazy friends, you have everything"


ohhh japp.nak ajak lagi sekali join segment neh =D kehkeh


JOM JOIN SEGMENT BLOGWALKING BY DAYANG DENO




1 comment:

  1. amboi bestnya... tetiba rindu kat BF kat UiTM :')

    Btw dear, berkenaan tempahan blog, boleh ke fanpage DayangDeno :
    https://www.facebook.com/BlogDayangdeno

    Ini pula servis daripada dayangdeno berserta harga : http://deenos.blogspot.com/p/dayangdeno-design.html

    ReplyDelete

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.