Ekhzemmm

Tuesday, June 03, 2014





Salam, 



Tipu kalau cakap sekarang ni aku tak takut,tak gelabah ataupun cuak, sebab sem ni ada beberapa subjek yang boleh tahan 'membunuh' la juga.

Psikologi yang memerlukan aku kuasai semua konsep. Nak apply macam kau dah boleh jd kaunselor,ace konon kau kena handle kes klien. Nak harapkan soalan spot memang boleh jalan lah cita dia. -

Fiqh Kitab. Masalahnya aku kena hafal.Bahasa Arab aku dulu pon cukop-cukop makan. Hafal mmg senang, tapi dalam ekhzemm kalau kau blank, alamat nya kau punya paper exam tu boleh buat bungkus nasi lemak aje lah.

Metodologi penyelidikan Islam.Phewwwwww saja. Tidak terkata.

Rasanya yang lagi tiga tu aku boleh kasi caras A kot.Kahkah.(Mimpi sunggoh) Ulum al-quran, strategi dakwah,komunikasi dakwah .ehemmm. Aku tak tahu lah. Tapi aku takut lahh jugak.

Tapi takut-takut pon nak bawak ke mana? Bukan boleh bagi aku dekan pon. So hati,otak ,badan,rohani, please be nice to me okayh?Kita ada dua minggu lagi. Kita struggle bagi result gempak. Hadiah pada ibu ayah okay? Diorang dah banyak melabur dekat aku ni. Kasik can pula aku balas apa yang mampu?Ok.

Yang seangkatan dengan aku, 

"Happy study" 
"Happy Final"


Semoga Allah permudahkan urusan kita, dari kita bangun subuh sampai lah kita solat taubat?Ok? Allah make it easy,do not make it difficult.Allah, make it end well.Ameen.




No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.