Last punya Mandiri

Thursday, May 10, 2012

Rentetan dari kisah aku di Pbakl,sekarang kita beralih arah ke kisah aku di I-city.Sebelum balik ke Perlis,aku sempat  memaksa pak ngah Ben supaya bawak kitaorang pergi I-city.
Hahaha.Kejam.Aku pun tak tahu jin tanah mana yang merasuk aku sehingga menghilangkan watak pemalu aku.ha ha ha.


SukaII jiwa main paksaII orang an? Gila betul.Tapi nasib menyebelahi aku ,bila pak ngah Ben yang super duper sporting bawak juga kitaorang pergi I-city malam sebelum kita orang balik itu.Sebab dia pun tak pernah pergi lagi.

Lepas dinner berjemaah di restoran gembira area SA seksyen 3 *kalau aku tak silap* pak ngah Ben hantar dia punya ehem ehem balik rumah, dan kitaorang pun terus menuju ke 
I-city.Nak masuk I-citu tu pon satu hal jugak.Jammed. Aku tak tahu bila masanya KL ni tak jammed.


SampaiII je I-city,perasaan aku macam beku la pulak.Tak eksaited langsung.hahaha.Serius bila tgk gambarII member aku pergi I-city,terujanya bukan main bila aku dah sampai .Hmm tak menepati citarasa aku la pulak.Eceh.

Boleh nampak kut tempat parking tu pon punuh punuh !

Kesian pulak aku tengok budak ni, sempoi pakai baju tidur je :D


Daki punya daki,aku nampak pokok pokok warna warni.Time ni aku *teruja sikit* ha ha ha Sekejap je lah.Lepas itu ,macam biasa balik.AKu pun tercariII la jugak part yang terbaik.Hmm..


Mungkin menarik.ha ha ha

pikah ! i owe u one. ha ha ha


cantik ? hmm.

Pastinya korang penat berjalan bila datang sini.Phewww.



Kat sini boleh buat kenduri kahwin.hi hi hi
Bagi aku I-city ni lebih sesuai untuk kanakII ribena yang suka kan lampu lip lap lip lap.Yang boleh main lastik berlampu,yang boleh pakai half kepala rabbit dan ade macamII lagi la.Tapi semua itu aku tak main sebab.Ahhh.Boring.


Tapi kalau korang jenis yang suka warna warni,Recommended! Aku suggestkan kalau korang ada adikII boleh la bawak deme ke I-city ni,sumpah diorang tak nak balik punya.ha ha ha.


Di kesempatan ini,aku nak ucapkan special thanks,terima kasih daun keladi untuk semua orang yang terlibat especially :



  • Ibu dan ayah yang bagi kepercayaan sepenuhnya kepada anak mereka ini,cause this is my first experience untuk jalan sendiriII.
  • Pikah.My bestfriend till jannah,Insya-Allah sebab sudi temankan aku.ha ha ha "Paksa rela punya kes "
  • Pak ngah Ben yang aku rasa banyak keluar duit untuk bawak kitaorang jenjalan.Thanks uncle! 
  • Tok umi,tok abu dan aisyah yang bagi keizinan utk melepak dirumah mereka.
  • Mak long Wa and her family. 

 T.T.F.N

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.