My birthday

Thursday, February 07, 2013

Assalamualakum w.b.t

Harap-harap semua pembaca blog sihat-sihat belaka.*Pap* Tepuk tangan sekali.Hari ini 7 Febuari 2013,hari lahir aku. So dikesempatan ini,aku nak memperkenalkan tuan punya blog yang putih suci lagi bersih ini secara rasmi sebagai hadiah hari lahir. for sure yang baca blog aku ni pon semua tak kenai aku lagi kan kan  ? -.-

Aku dilahirkan di kuantan ,pahang.dan sekarang menetap di chuping,perlis. Aku anak sulung dari empat beradik dan aku merupakan anak kepada seorang pekerja kilang dan seorang suri rumah sepenuh masa :") Terima kasih untuk mereka kerana membesarkan aku dan adik-adik tanpa lelah.

Nama aku fatin nurul athirah.Boleh panggil fatin,nurul atau athirah.haha =p Sekarang, genap berumur 21 tahun.*hakikat yang aku takmau terima tapi nak buat macam mana kena hadap la jugak kan..

Aku merupakan seorang pelajar ijazah sarjana muda dalam bidang dakwah dan pembangunan insan di Universiti Malaya.* please don't expect too much from me..Tetiba aku boleh speaking.kahkah=p yalah bab-bab agama,akhlak mulia,dan ect sebab aku pon still belajaq lagi.

Aku merupakan manusia yang kejap-kejap gila,sewel,dan mereng dan kejap-kejap aku serius,skima dan sangat bengis dan kejap-kejap aku sopan,ayu dan baik budi pekerti. so please don't use this phrase bila baca blog aku. ' aku kenai sangat dah budak ni lagu mana' the fact is korang still tak kenal aku.harap maklongg! hahaha =p

" Alhamdulillah,Allah masih beri peluang untuk aku terus hidup.Mungkin Allah tahu aku masih jahil dan banyak kelemahan,that's why He give me a chance untuk berubah.Aku harap aku terus kuat dan hidayah dari-Nya sentiasa ada untuk aku."



yang dilahirkan pada tarikh ini,
Athirah.petani.pintar.

1 comment:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.