Sesi bertemu penulis ,kak Herna Diana di jualan gudang alaf21

Saturday, October 05, 2013


Sekarang Karangraf tengah buka jualan gudang hoi! Bagi peminat setia alaf21, korang patut pergi. Rasanya sampai esok kot.Esok 6/10 kan? Haaa. Pergi cepat.

Macam mana aku boleh pergi?, semalam masa aku tunggu nak  buat passport dekat jalan duta, aku scroll fb, tetiba nampak eh alaf21 buat jualan gudang lahhh. Yang bestnya jualan gudang ni kalau pergi dapat 80% kot... Gila tak pergi kan? Aku pun dr taman wahyu terus naik ktm dengan kak put g shah alam. Nampak tak menggilanya aku? Heh..Haaa. 

Sampai shah alam, aku mnx tlg pak ngah pick up.pick up.haha. Naseb la kan sapa suh dia cuti time jumat. Maceh pak ngah! 

Sampai karang kraf, gila naseb tak sawan. Memang la murah tapi tak rama orang snagat! Cool.Aku tak suka dtg time ramai org. Boleh pitam tetiba.

Banyak murah.Tapi disebabkan sem ni, aku rasa duit aku mengalir bagaikan air paip, aku pon beringat ingat lah! Kalau nak beli pakej, latest punya novel  4 buah = RM58.Murah hoi! Kalau beli satu-satu= 20 %.
Takpelah. Pasrah dengan kos hidup sekarang, aku pon beli dua buah ja.


@Dekatnya cinta by aisya sofea
@mr.london ms langkawi by herna diana

seee. Masa titew jumpa ahkak herna, titew tanya dia, boleh ke nak mnx sign dgn bergambo.
kak herna jwb, bolehhhhh *sambil senyum* hikhik

kak herna tulis kata-kata hikmah! *teruja abeh* 
memang camni ahh kalau jumpa penulis yang friendly dan berbudi.heh



lepas dia tulis tu, titew dapat hadia comel!
Thanks kak herna :)





In sesi gambar titew.Wajibal ghunnah hokay! Bukan senang nak jumpa. dlm keadaan ynag sesak neh :3




K lah itu je.Kbye. Have a nice weekend peeps! :)

p/s: tgh nak settlekan progasi/ dengan esaimen T.T

2 comments:

  1. Thn ni xmeriah kan??? Akak pg tadi... Tapi kejap je cuci mata. Teman kwn pg memborong. ^_^

    Jom singgah
    http://ainblogger.blogspot.com/2013/10/saya-pun-tak-suka-kulit-muka-berminyak.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Cikgu AIni, haaaa. agak tak meriah. tak jumpa pulak.hahahah

    ReplyDelete

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.