Bekal pembakar semangat buat ayah!

Monday, April 07, 2014



Selalunya, kalau kita nak dapatkan inspirasi untuk buat sesuatu, mesti ada barang yang kita akan gantungkan,framekan ke dinding. macam lakalau kita nak sentiasa semangat untuk study, kita akan gantung quotes , gambar family kita kat board study kita, so bila macam dah leka lalai seangkatan dengannya, mesti kita tak jadi nak buang masa!

so, citer dia hari ini, pagi tadi aku hadiah kan someting untuk ayah.
Bekal buat dia bawak ke ofis. Bekal untuk ayah supaya sentiasa bekerja keras.
Bekal supaya dia tak down, bila kena lecture dengan bos besau dia.
Bekal itu bukanlah berupa makanan!

aiseyhh..

so, apa yang aku bekalkan?



 frame aje.Bukannye apa pon.Haha! 

terima kasih pada Nik yang sudi printkan gambar tew.haha! 
Yang lain aku cuma beli frame  5R di kedai dan insert lah gambar tu.
senang dan mudah, mampu buat ayah tersenyum gembira di pagi hari sebelum ke ofis.






dan sebagai tambahan.aku hadiahkan ayah quran terjemahan,



entahlah! aku dah lama tak bagi hadiah pada ayah. mungkin sebab aku tengok ayah semua benda pon dah ada, dan selalunya kalau bagi hadiah, ayah akan cakap ayah tak nak apa-apa pun.

tapi pagi tadi siap whassap gambar sebab dia dah letakkan frame kat ofis dia, gembira nau. tu tandanya dia appreciate la tew. hehehe!

Okay lah.. itu je. Semoga Allah permudahkan urusan ayah! Love u ayah.





No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.