Review MAK 14 KK8





    Dua hari lepas, aku berkesempatan  untuk menghadiri dinner kolej kediaman kinabalu (kk8) dan  Disebabkan ada la bakal dak-dak pasum tanya dekat blog, 'kakak, kenapa saya search kolej lapan dekat pak cik google takdek pon entry pasal kk8.selalunya kolej 12 saja." 

   "Itu sebab kau search kolej lapan. Ko ingat kolej lapan ada satu je ke kat melesia neh?"  haihhh.
    
    "Lain kali kau taip la kolej kediaman kinabalu, Universiti malaya" Haha okay hambar.

  " Welcome to dak-dak pasum.!" 

    so i ended up to put this entry sebagai salah satu entry KK8. Dak-dak pasum atau sesiapa saja, please take note ya. student Kolej lapan ada ja yang ada blog,cuma malaih nak update, sebab depa pikiaq depa blogger picisan tapi depa tak tau betapa banyaknya depa boleh tulis untuk bagi input untuk para junior.

 Okay dah  stop meroyan.  

    sebagai  meraikannya, insya-Allah i will up entry about kk8 setakat yang iolss tau lah. tapi bukan sekarang la.So hari ini, aku rasa nak review MAK 14 yang telah diadakan di Marriot Putrajaya Hotel.Sabtu, 24 Mei 2014. Sebab baru je lepas, so senang lah aku nak tulis. 

  Aku bercakap sebagai seorang yang menghadiri dan meraikan majlis, bukan sebagai penerima anugerah, penyampai sajak,mahupun penyanyi,apatah lagi sebagai ajk-ajk yang bertungkus lumus mengadakan MAK yang telah berjaya memukau hati. Overall, 


     Dari ucapan pengarah MAK 14 , ( saudara Ishak Shairozi) yang memang lain dari yang lain kan. Madah pujangga dia keluaq abih.Bagus lah boleh buat orang hilang lapaq seketika. hahaha. Ternyata hg budak APM.Kelas kau bro! 

     Part paling best. buat aku rasa tak nak tutup mata, waktu gimik. waktu  persembahan faculty of funk dengan lagu sinaran.Yang main gitar piano ke,yang penyanyi perempuan (gasaklahh seme aku tak kenal. bahahaha) , siapa kenal tolong la cakap " Aku kirim salam. aku suka gila kat diorang.Kira dah boleh jadi peminat diorang lahh"  

      Time serve makanan. Yang ni pon buatkan aku macam speechless la kan. Masa chef masuk dalam dewan pastu waiter ke weh yang bawak makanan dengan lilin bagai,  kira effect cahaya lilin tu .... perghhh dah macam kat dinning hall hogwarts kot. dah la tema hitam, dark blue, purple... Aku dah fefeeling jadi emma watson masa tew tau! 

HAHAHA. Dah la malas nak tulis. Apa-apa pun sekalung tahniah satu.tahniah dua. dan tahniah tiga untuk semua yang dah bertungkus lumus bagi menjayakan MAK14. Memang berbaloi-baloi kata ko!


dan selepas itu.........  


@meja 52 

Api's legation. Nay or yay?

@ geng warong abang zul. Geng sharing depan kolej. Lokasi : Meja batu.
Abaikan muka gua yang minta kena tonyoh dengan klorox.

partner malam dinner. Ex-floormate tahu satu.

with mummy-to-be ,kak zimah,
semoga Allah permudahkan urusan jadi mummy.Heee



MAK14. AWESOME. STELLAR ASPIRATION. 



 

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.