Bookhaul (Disember) 2016

Wednesday, December 21, 2016



Aku terfikir untuk membanjiri TL blogger lain dengan post-post berkaitan  expo buku 1 Malaysia dan bbw  sekejap lagi. Tapi memandnagkan wifi dekat rumah ni sekejap ada sekejap tade. Macam biskut chipsmore, jadi aku buat satu post sajalah.



--

14 Disember 2016

minggu lepas, aku perasan ada banyak 'pesta buku'. Ada expo buku 1 Malaysia dekat pwtc, bigbadwolf (bbw) di miecc, jualan murah untuk penerbitan tertentu menerusi online,dan lain-lain. tapi aku hanya berkesempatan ke pwtc dan miecc.

--

aku rushing ke pwtc untuk beli KIEF, novel yang ditulis oleh Dhiyazafira, dalam masa yang sama aku cuba ambil peluang untuk berjumpa dengan penulis romance thriller ni. Tapi apakan daya aku hanya mampu beli KIEF tanpa  bertemu dengan dhiya zafira. disebabkan jadua bertuga dhiya zafira pada hari jumaat.

--

aku masuk ke bilik Kedah (kalau aku tak silap) Karya Seni punya koleksi novel terbaru sangat lah menarik perhatian. Banyak sangat yang best-best ( refer kepada penulis)  tapi aku mampu beli dua saja iaitu novel-novel yang di tulis oleh Inawza dan Umi Nadzimah.

-

seterusnya aku ke pernebitan Bes Q untuk mendapatkan novel limited edition Demi Cinta, karya Farisya Natasha. Bloeh Baca Review  DI SINI  ðŸ˜Š

--

15 Disember 2016 

Aku tak pernah ke bbw sebelum ini, dan ini merupakan pengalaman pertama. BBW aku kiramemang gudang bahan bacaan yang bagus dengan harga yang mampu milik. Smeurah-murahnya!. Harga novel twilling ya amat tebal di jual dengan harga rm8. SAHAJA. Gila betul.

tapi di sebabkan aku tak menggemari, aku cuma dapatkan dua buah buku sahaja. Selebihnya, masa aku habiskan menemani fathiah yang teruja membeli kan buku-buku untuk anak sedara. haih. aku yang takdek anak saudara ni, berkongsi perasaan je lah. haha

aku beli pemasaran gerila untuk penulis dan juga complete malay. (tiada dalam gambar)

--

Aku rasa cukup 6 buah buku untuk di jadikan #bookhaul disember atau mungkin sampai Januari 2017.

Hahaha

---


💪

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.