Anugerah Cemerlang Stpm

Friday, April 27, 2012
Excellence : see the invisible,feel the intangible,strive for the impossible

Alhamdulillah untuk sekian kalinya.Kali ni aku menerima satu lagi penghargaan oleh pihak Smka(P).straight to the point la senangkan,aku kona kiri kanan pon,nanti jumpa di penghujung jalan.Confirm tak sesat punya.hahaha.Penghargaan buat pelajarII cemerlang Stpm :) Antaranya adalah AKU.Pelajar cemerlang stpm ada 16 orang.Tahniah uollssss.Hikhikhik

Majlis start on the dot.Pukul 9.00 pagi.AKu datang ?lagi lima minit ,baru sampai.Kira bertuah la kan?Sebab boleh saing dengan MB Perlis.Kahkahkah.Masa aku masuk dewan terbuka tetapi diberi nama Dewan Az-Zahrah tu,orang dah ramai kot.Aku paling lewat,Nasib tempat duduk yg disediakan agak ditepian sikit.Jadi tak dek la malu sangat.

BudakII yg berbaris kat belakang tu pelajar cemerlang PMR.
Tahun lepas (2011) punya keputusan agak membanggakan la bagi pmr,spm,dan stpm.Highlight tang STPM.haha.Kejayaan datang dengan usaha.Usaha daripada semua pihak,Terutama cikguII,ibu bapa,diri sendiri dan Pibg.Tak lupa juga doa yang berterusan kepada-Nya sebab usaha tanpa doa ibarat orang sombong dan doa tanpa usaha ibarat orang bodoh dalam berjuang.

Serius time ni aku boring yang teramat sangat.
Dari ucapan YDP-Pengetua dan MB Perlis pergi ke persembahan adikII tingkatan 1 yang sangat comel.Akhirnya,masa yang ditunggu-tunggukan telah tiba.Oh yeah~ Nak terima anugerah kecil pun terasa kegementarannya.Hahaha.Padahal nak amik sijil je pon.
penerima anugerah cemerlang ^^

Barisan vip.YDP-Pengetua (Hajah Sabariah)-MB Perlis-dan tidak dikenalpasti

Muka suci dapat anugerah :P
Barisan yang sama, itu ex-classmate aku la masa tingkatan enam rendah sampai enam atas.Start dari tudung hijau tu,Hidayah,Shafinar dan Azwa. Yang lain II ada dekat barisan belah sana sana sana lagik.Terpisah jauh.Thank you ye tawan tawan.Sebab selalu berkongsi ilmu ^^ Ilmu akademik dan agama :D dan berkongsi pengalaman -pengalamn yang manis  dan pahit untuk dijadikan panduan dalam hidup.Euwww.skimaanyeww.

Bye bye MB Perlis nak balik dah ^^

Terlupa nak rotate.:D
Gambar ni kira siapa cepat naik pentas ,dia dapat bergambar.HAHA

16 Penerima anugerah cemerlang STPM

Last but not least,disebalik pencapaian yang aku rasa membanggakan buat masa sekarang ini,aku rasa aku patut berikan penghargaan buat kedua-dua insan yang aku sayang -cinta-kasih ini sangat sangat ;')

Insan yang bergelar ibu dan ayah yang tak pernah kenal erti jemu -lelah -penat untuk saling melengkapi antara satu sama lain untuk membesar dan membantu aku dari kecik sampai sekarang.Dari aku Zero sampai aku mengenal erti hidup.

Yang selalu nasihat aku bila aku tersasar dekat mahupun jauh.

Yang selalu puji aku bila aku masak,walaupun kadangII masakan aku memang OUT la wa cakap sama lu.haha.

Yang selalu mahu aku berfikir sebelum aku buat sesuatu tindakan.Sebab aku adalah manusia UNPREDICTABLE.

Yang selalu support aku bila aku buat aktiviti II yg berfaedah,KataII semangat sentiasa mengiringi aku.

Yang selalu bagi cadangan dan pendapat yang bernas bila aku memerlukan.

oh banyak perkataan yanggg la pulak kenss? hikhikhik









Terima kasih ibu ayah sebab berkorban masa,tenaga dan duit dalam membesarkan along
Terima kasih ibu sebab selalu ada bila along nak berkongsi sesuatu. LagiII kalau ada majlis,ibu mesti datang.Tak pernah miss.

Terima kasih ayah.
Hari ini along terasa semacam ,sebab bila ayah cakap hari itu  ,ayah kerja KL sampai jumaat,along frust sebab ayah dah janji nak temankan along.Tapi along diam je.
Ibu yang kiasII dengan ayah kan.Ibu cakap,' anak nak naik pentas amik anugerah,'
Then,bile ibu cakap ayah try untuk amik flight paling awal pukul 7,yup . i'm really appreciate that. Rasa sayang semakin bergunung-gunung utk ayah.Heeeeeeeeee :D

Thanks for being wonderful parents :) 
With Love: along

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.