Khalifah-to-be ^^

Thursday, April 19, 2012

Assalamualaikum ^^

For this time, aku letak gambarII berkaitan adik lelaki yang palinggg bongsu.Eceh macam banyak adik kan? Nama diberi Mohamad Izzudin Fikry.Kalau budak ni baik,aku panggil eby.Manja kan?Kalau time budak ni buat hal.Ragam banyak songeh,aku panggil Iddin !!Tudia tanda seru siap.Saja nampak bagi garang sikit.eheh.Eby lahir masa aku tingkatan tiga.29 Mac 2007.So sambarII sekitar majlis hari lahir di Global Khalifah ^^.

Kalau kata anak pon orang caya =='


Birthday boy yang control ayu.Ngee :D

yang berdiri tersenyum tu first crush Eby.Aha ! :P

Baju merah : CikguII sekolah Eby .Baju polkadot : My mummy ^^

Specky :abang kepada Eby bersama dgn pengetua GK. Dolu izzat pun sekolah GK yang sama.

Berpeace bersama

IBU bersama anakII angkat sementara 

staff GK tgh sibuk nak hidangkan makanan utk bebudak tu


Well,itu je kot.Nak share banyakII pon ,aku tak dek idea.Cuma apa yang boleh kukatakan menjadi guru 'tadika' ini sebenarnya memerlukan kesabaran yang sangat-sangat tinggi.Pheww.Aku yang baru stay dekat sejam pun rasa macam nak lari balik sebab aku memang tak boleh tgk budak ramaiII.Rasa macam berrrr .
Entah.Ibu cakap ,aku tak boleh kawen lagi sebab naluri keibuan tak menjelma lagik.Hahaha.Tak kisah la.

Fikir sejenak. Sebenarnya Banyak benda aku nak share sebab aku banyak idea.HAHA

Banyak budak ,maka banyaklah ragamnye kan? Ada yang bawak teddy bear la ,kalau budak gugurl takpe lajugak ni boboboi.Adeh.Krisis sungguh. Lagi diorang suka kita tangkap gambar diorang.Bila aku tunjuk gambar deme,pakat kerumun.Lagi aku sesak.


Part paling aku suka bila  budakII ni cakap


"Thank you sister izzzudin " sambil senyum diorang sebut.Oh suci nya muka. Diorang sebut sebab aku bagi kek.


Ibu aku pon dapat gak "Thank you mummy Izzudin" eheh.Ibu aku pon senyum senyum je kan.


Melentur buluh biarlah dari rebungnya ^^ Time kecik II ni la nak terapkan nilai nilai murni . 


AyatII ditadika.


" Angkat tangan atas bahu ,luruskan barisan"


"kalau orang bagi kita hadiah,kita kena cakap terima kasih ye cikgu?" hikhikhik.omey jaaaa.
Teserlah tak sifat keibuan ku? :P


"Cikgu, sarah nak tambah ayam lagi" suara kecik.


Cop.Takat ni je dulu.Tak larat nak taip.Sakit pinggang sudaa ^^ take care all :)
Sms-Setiap jiwa itu akan berkeinginan sekiranya engkau menginginkannya , 
akan tetapi jika engkau redha dengan yang sedikit maka jiwamu turut meredhainya

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.