Sekitar Klinik ^^

Thursday, April 19, 2012
Assalamualaikum ^^

Hye everyone.Hopefully sihatII belaka. Aku ?Alhamdulillah ana bikhair. So,Banyak benda berlaku dalam hidup aku dua hari ni.Tapi nak memorikan di dalam blog ni agak payah.Disebabkan internet aku  bermasalah.Actually bukan masalah line. maybe masalah router.Aku tak tahu maka aku serahkan pada yang pakar tapi menderita jugak la kan? Eceh.
So korang release tension dengan tengok gambar la yek ^^

Di Sekitar Klinik Temuduga
Jam: 3.30 petang
tarikh : 17 APril 2012 = Selasa
Tempat : Dewan Az-Zahra
Rindu uniform biru Tapi rindu lagik dengan uniform UNGU ;)

Pensyarah II 8Not really sure.Ahah =='

Tekun dan khusyuk 

Perkenalkan kaunselor smkap : Puan Sabariah dan En.Ruzaimi

lepasan stpm berapa kerat ? Ahah * yg lain bekerja 

Mock interview.Hehe.Time ni sipiII lagi aku nak kena,Tapi time is running out bebeh :P

MR purple? sorry .Tak ingat nama

Tadaaaa.So  relax kan diri anda bersama pic pic ini ^^. Tulis panjangII pon nanti orang tak baca .
So biarlah gambar yang berbicara :) Eceh.
Lastly,pesanan penaja do what you want -with what you have -wherever you are :)
Take care !

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.