Wedding Akak Soffi,kak Fatimah.

Sunday, April 08, 2012
Assalamualaikum :)

Serba sedikit diari aku dua hari yang lepas.Mungkin.Aku turun Kl dari Perlis hari Jumaat after solat Jumaat.Dan stay kat rumah Gombak .Sampai sampai saja di Gombak,aku ajak ayah dan famili yang lain makan dekat changkat.haha.Nasi ayam dia sodap.Tapi aku terkejut area gombak tu dah banyak berubah.Lamanya aku tak turun Kl.Huhu.


Esoknya,kitaorang jenguk angah di seseri.Birthday dia.Beli kek dan celebrate dekat sekolah.Memang skema la kan.Kesian budak tu sbb tak boleh outing.So kitaorang je boleh jenguk dia.Dekat dua jam duk tunggu bertangga dekat seseri.Selepas itu kan,kitaorang g jalan Tar.Shopping.haha.Shopping mende tak tau.Hujan Kot.Jadi balik je laaaa..


Ahad:Tengah hari tadi,aku pegi walimah dekat Dewan MBPJ .Walimah anak kawan ayah masa kitaorang duduk Sabah dulu.Lama dulu laaa.Tahun 1999.Pehh lama la kan? :P Bila geng lama buat walimah ,seharus dan sebolehnya ayah aku ajak turun,sebab boleh jumpa kwn-kwn lain sama.Alhamdulillah aku suka walimah ni sebab semuanya dalam keadaan sederhana.Walaupun nampak mcm gah.ye ke? haha.

Ibu jumpa kawan lama ,CIK INA :)
Ini kawan lama aku masa dekat Sabah.Aku duduk area Lahad datu. Kilang Sawit Hamparan Badai.haha.Aku ni mmg ditakdirkan mempunyai long memory gamaknya.Alhamdulillah.Aku pena g sipadan atau Manukan kalau tak silap la, dengan this-budak-comey. Aku panggil Sofi budak?Tapi muka Sofi mmg lagi budak dari aku kan? HAHA.umur sebaya. 

Aku jumpa kawan lamaaaa,Sofi
Nama Syoffiyah.Aku panggil Sofi.haha.Sesuka jiwa aku je kan panggil Sofi.hikhik
Aku rasa Sofi lagi sesuai dgn budak comey ni sebab dia mmg comey dan lomah lembut.Dari dulu dia sopan tak mcm aku kasar.haha.Now ,Sofi dekat darul quran.Peh.tabik kat Sofi sebenarnya.Bakal hafizah ni.

Kek Pengantin =.= 

Pelamin mempelai.

There's no sanding sanding yaa.Aku suka pelamin teww.Nampak cantik walaupun simple jaa.Nice kan kan kan ? :) warna dia pon cocok banget.Heh~ Pelamin sekadar ada. Okay la kan.Sudah tiba masanya adat yang merepek di nyahkan.hewhew.

Cik Azah(mak pengantin),ibu,cik yah (jiran sebelah rumah mase kat Sabah)
Itu sajaaa.Tapi serius cakap aku rindu masa duduk dekat Sabah dulu,sebab duduk dekat sana buatkan ukhuwah antara satu family dengan family yg lain erat.Walaupun bukan datang dari negeri yang sama.lagi satu yang syiok kalau nak pegi mana-mana mesti konvoi.Aduhai! Rindunyaa.Walaupun time tu aku still kecik lagi umur baru 7 tahun.Tapi aku still ingat sampai sekarang.Kenangan manis :)


Love this.Ehem ehem.

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.