Resah Menanti Hari

Wednesday, July 11, 2012
Kenapa aku resah?Gila apa aku tak resah dan keluh kesah.Lagi dua hari nak tahu result upu,Insya-Allah.Adui.Masuk hari ni je dah empat hari aku sakit kepala.Sakit otak.
Sakit kepala bukan sebab aji terlebih dalam masakan ke apa,tapi sebab stress fikirkan 

"dapat ke tak uni ni nanti"


"kalau tak dapat,macam mana?"



Orang cakap result keluar 13 julai.Sakit juga bila dengar 13 julai.Maknanya lusa!
Esok.lepas tu lusa!



Peningla.Orang cakap tak payah la fikir.Cakap memang la senang.
Tapi aku tetap terfikir juga kalau duk buat apa-apa kerja.Dah tu camne citer?Arghhhh.*stress stress*


Dulu nak stpm dah cukup tara stress aku sampai aku demam,siap makan ubat bukan ikut mulut lagi.Ce bayangkan? =='


Bila lepas exam,nak tunggu result  stpm,sekali lagi aku ter*stress sampai aku nak muntah sebab aku tak boleh nak masukkan makanan dalam mulut aku hatta sebutir nasi.


Sekarang aku stress sebab nak tahu result upu.stress sampai aku tak boleh online lelama.kalau aku online lama,alamatnya aku nampak bintang berpusing-pusing.
tak ke satu keadaan yg pelik bila aku tak online facebuuukk.tulis beloggg.


Ouh.ouh.ouh.ouh.ouh.
sms-Oh Allah.Please help me.Bring a good news for me .
       Allah, make things easier for me and don't make things difficult for me :') 
       Biiznillah,Allahumma amin.

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.