Review : SPS | Anjell

Saturday, November 22, 2014






petanipintar.blogspot


Semalam lepas pergi MAPOBA, aku jejak kaki dekat kino KLCC pula, sebabnya  nak cari juga novel SPS. Masa aku tanya kakak dekat  Karya seni punya booth,dia cakap dah liau. So aku kecewa gila langsung terus ke Kino, so rezeki aku ada. dapat lah aku baca SPS semalam, bagi menghilangkan rasa tensi yang aku alami sejak dua menjak nih. Hehe.

Ternyata tak sia-sia la aku redah jem , manusia semalam, bila SPS memang best untuk dibaca time -time stress. Bahahhaa! Rasanya plot dan jalan cerita SPS ada beza dengan EC (Eksperimen Cinta)tapi dua-dua penulisan Anjell ni memang tak menghampakan aku! Aku syorkan sangatlah pada enko yang suka baca novel cinta dan romantis nih! 

Aku tak tau nak tulis review yang macam pernah aku buat sebelum-sebelum ni, review yang panjang berjela-jela sebab aku simpan idea aku nak karang esaimen. cumanya aku nak tulis yang boleh relate dengan cerita SPS ni ialah , 

" ada sesetengah perkara yang kita sendiri rasa belum bersedia untuk berhadapan dengan nya, tapi bila perkara tu datang tiba-tiba, nak tak nak kite kena terima, sedia ke tak ke, kita terpaksa juga berhadapan dengan perkara tersebut, sebabnya tuhan dan bagi sign bahawasanya, itu yang kita perlu. itu yang kita kena redha, untuk kita belajar makna sesetengah perkara itu, reject macam mana pun, kalau tuhan kata kita kena hadapi, then kita kena hadap sesetengah perkara itu"  


Tajuk : Suamiku Paling Sweet (SPS)
Penerbitan : Karya Seni
Harga : Rm 29
Rate: 5/5 =p



No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.