Sekurang-kurangnya,

Monday, November 24, 2014



hargailah usaha orang yang sebelum ni.
kalaupun kau ada usaha yang lebih bagus.
tak tahu ke,orang sebelum ni pecah kepala
fikir nak buat yang terbaik, fikir macam mana
nak create something yang bermakna tanpa membebankan.?

pernahke tanya orang terdahulu, kenapa buat macam ni?
pernah ke tanya relevan ke tak pendapat kau yang membuat tuli tu?
pernahke kau cuba buat banding tara kenapa dan kenapa orang lain buat macam itu?

dan kenapa engkau yang lebih dewasa
tergamak keluarkan pandangan semacam itu?
kenapa ?

tak boleh ke guna ayat-ayat yang lebih nampak nilai kau yang lebih dewasa?

Aku tak boleh nak luahkan bila aku rasa aku sakit sangat.
Sebab orang yang buat aku sakit, lebih berusia dari aku
Aku hormatkan kau, sebab itu aku biarkan diri aku kaku, beku

dan akhirnya lidahku juga turut terkelu ...........................



2 comments:

  1. Dik.. what's going on? i can feel that something has happened to you.. i dun noe what its it.. maybe it's related with your programme, activity or something else.. am i right dear ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm ok, it's just that too many things have happened to me lately. tak tahu lah nak cakap cemana. iolss rindu nak talk2 dgn you. please, if you free let me know., *nangis*

      Delete

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.