Pemberitahuan : Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2016 📚


Assalamualaik!

Ni nak beritahu ni bagi sesiapa yang terlepas pandang. Lebih kurang 15 hari lagi, Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur akan berlansgung! Yeay happy untuk semua orang! Dah buat senarai buku yang nak di beli ke belum? Kalau belum cepat, usha mana-mana buku yang korang suka. Aku pun baru dok buat list buku nak beli nanti. Eheh. I izz tak zabarrr uolsss. 

Secara ringkasnya, Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur akan bertukar tempat. Selalunya di PWTC, Kali ini Pbakl akan bertempat di Maeps, Serdang. 

Aku pun tak pernah sampai, cuma mampu berharap dan berdoa di tempat baru ni lebih selesa dan semoga PBAKL tahun ini berjalan dengan lancar! aminn. So disini aku sertakan sedikit maklumat ringkas berkaitan PBAKL 2016.

Bertempat : MAEPS, SERDANG

Tarikh       : 29 April 2016- 9 Mei 2016  (11 Hari) 

Masa         : ISNIN- KHAMIS                                10.00 pagi - 7 .00 malam 
                   JUMAAT- AHAD & CUTI UMUM   10 .00 pagi - 9 .00 malam

* MASUK ADALAH PERCUMA :)

Untuk sebarang maklumat lanjut, ( contoh: bagaimana pengangkutan kesana, kemudahan yang disediakan) korang di jemput melayari: 

Website Rasmi di: kualalumpurbookfair


Instagram : Pbakl2016


p/s: Jumpa korang dekat sana okay? ðŸ’• 







Semoga bermanfaat. Oh ya aku bakal kongsikan senarai buku yang aku nak grab nanti! tunggu ok?



No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.