July Wrap up 2020

Sunday, August 02, 2020

Selamat Hari Raya Aidil Adha semua! 💛
.
Semoga Tuhan menerima segala pengorbanan & kebaikan kita. Dan dikurniakan kesihatan yang baik dan kebahagiaan yang mendekatkan diri kepada-Nya. InsyaAllah
.
Masih dikampung ke tuuuuu?
.
Just nak share buku-buku yang aku baca sepanjang Julai. Tak banyak tapi memadai lah dengan target aku waktu-waktu nak start aktif bookstagram semula ehe & paling penting aku enjoy kesemua buku yang aku baca. Rasanya, 2020 ni belum ada buku yang paling mengecewakan aku 🥺
.
1. Dancing Souls , @s.n_writes__
.
2. 26 Kes: Himpunan Kes Yang Tak Terlupakan, ada 26 org penulis
.
3. Secebis Cinta Tihani, @eforednin
.
4. Vice Versa, @eforednin
.
5. 27A...Kita Bertemu, @dhiyazafiradz (Reread sebab baru perasan belum review lagi 😂)
.
P/s: Tak berjaya juga nak habiskan calling me softly 😌 Ingat sempat la kan.
.
.
.
#wrapup #julywrapup #bookphotography #bookbloggers #bookstagram #bookstagrammers #malaysianbookstagrammer #malaysiamembaca #malaybooks #malaynovels #stayhomereadabook #bookcollectors #proudreader #athirahreview #KLWBC2020 #Klibf2020 #Malaysia #RayaHaji2020

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.