Sannah Helwah 2 in 1

Friday, April 06, 2012



Assalamualaikum ! Malam semua.

Bismillahirahmanirahim.
12.00 sudah.6 April .
Umur dan usia korang berdua dah bertambah okay ^^
Jangan nak bajet muda lagii yaaa :D
So make sure,isi masa yang ada untuk positive thingsssss.
Bukan think postive jaa. heh~

Angah : I luv u

#Happy Birthday angah.
Hopefully kau sihat je kat seseri tu.
Tak mo nangis nangis okay?Chill kan diri anda.
Jaga diri.Jaga kesihatan.
 Do lots of qiyam,recite the wonderful quran :)
and be nice to each other .
Be prepared for your coming exam SPM ;) 
May Allah Bless youu always dear :')
Nanti jumpaaaaa. HAHAHA.

Kau retisss kan ? =='  HAHA
#Happy Birthday kak yam. 
Hopefully kau jumpa dengan Mr.rite kau yg sebenarnya.Hukhuk
Always pray for u.Dan kalau kau rasa sedih.
Fikirlah yang masih ada lagi ramai super duper sedih dari kau
dan kalau kau rasa kau diuji,Kau kena ingat yang masih ramai yang sedang diuji.
Aku tau kau kuat kan retissss ?  ;)
Everything happens for a reason yaa ? !!
Just take care of yourself and May Allah bless u alwayss dear :')
P/s serius: Aku tak nak kau kawen lagiii, nanti dah tak boleh gosip2.haha


2 comments:

  1. so sweet of you! siyess weyh, terharu aku. Sebak dada nehh.
    Tengss sepupu-kesayangan-aku.
    Aku pungg tamau kawen lagi laa. kau kan gosip-partner aku.
    Dengan cik moment sekali. Haha.
    Btw, tengss again sbb sudi buat entry special untuk aku.
    pehhhh! Menangiss!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa.sebak pon kau :P
      No biggie. Sebab aku rasa
      kalau aku nak ckp directly depan kau.
      mmg tak la kan.
      sbb aku ni kan pemalu =.=
      haha.

      Delete

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.