Check result exam student Universiti Malaya

Tuesday, July 16, 2013


Malam ini,aku kira aku tamat bergelar junior.kehkeh.Bukan apa,semua orang cakap,habis exam hari itu dah tak jadi junior dah bagi yang masuk deg 2/9/2012 yang lepas.Tapi bagi aku,selagi tak dapat result,tak leh declare lg dah tak jadi junior.wakaka.Atas sebab apa pon aku tak tau.Yang pasti petang tadi,student um dah boleh check result dekat myum.Alhamdulillah.yadaa yadaa
Korang dah check belum?Macam mana nak check?Haa.sini2 :)

Step 1 : Korang klik myum ,

Step 2 : Klik student login



Step 3 : ( Isi butiran yang diperlukan )




Step 4 : Klik Examination


Step 4 : Klik exam result (isi sesi/semester)




Step 5 : Tara !! 
Handsome tak result aku? Comel tak result aku?kehkeh :p 
Good Luck student um deg 2012/2013 !!

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.