Semalam.

Saturday, December 21, 2013


Semalam. 

Bukan semalam je nak cerita.
Sebelum-sebelum ni termasuk sekali la.

Aku terjebak dengan mereka.
Katanya nak minum fake cooblog.
Dekat foodcourt.

Disebabkan sem ni adalah sem terakhir mereka disini
Ape salahnya habiskan masa dengan diorang.
Lagi pun nak minum-minum je "Kononlah" 

Itu cerita jam 1.45 petang.


Jam 5 petang.

Aku duduk di sebuah pondok
Dikelilingi bunga-bunga nan warna warni.* fefeling hindustan sangat* heh.
Aku baru tersedar aku dah sampai 
tasik perdana.Walaweyh.
Ini kerja.Memang x berplan.

Memerhati mereka yang sedang bergelak tawa.
Aku gelak sama.
Memerhati mereka sedang pose ala model
Aku geleng kepala.
Aku yang dah kelelahan.duduk sajalah.
Dah meredah hujan.terimalah padahnya
Pening. * sorry ahkakss sekalian. muka kalau pening memang muka serius je keluar*

Tapi aku lagi pening dengan mereka! 
Sorang dengan camera
Sorang dengan payung pink! haha
Sorang dengan gelaran permaisuri.ehem
Sorang dengan gaya zapin.candid!

Aku gelar mereka "super duper senior"
Super duper senior maksudnya diorang dah nak grad.
Diorang dah tahun akhirlah!

Tetiba macam nak nangis.Wiwiwiwi.


How i wish diorang akan stay lama lagi.
I'll miss them so much. Bila diorang dah grad nanti.
Awal-awal aku masuk um,masuk jabatan dakwah.
Aku kenal dengan diorang nilah yang memang tahap cool diorang memang tak leh blah
Walaupun awal-awal muka masing-masing serius tak nak kalah.
YelahSenior kan.
Sekehmaa je.
Ade aku kesah?Wiwiwiw :p

Tapi diorang ni kalau time gila.Aku rasa aku yang gila-gila ni pon kalah.
Aku akan rindu diorang sebab aku takdek kakak.
So rasa disayangi dan dilindungi sangat.harhar

Diorang yang banyak layan kerenah aku, 
Diorang yang banyak dengar aku potpet. (mengarut)
Diorang yang banyak terguris dengan aku.
*walaupun diorang tak cakap* 

Diorang yang tanpa sedar akan tegur aku,marah sikit akak membebel kalau aku buat salah.
Diorang yang akan nasihat aku,when i need it. 
Diorang yang banyak tolong aku especially dalam bab belajar,esaimen.. ect
Diorang yang hantar aku g klinik.Bila aku sakit.haha 

Entah.

Benda ini akan jadi lebih sweet kalau aku cakap depan-depan kan?
Unfortunately, 
i'm not the one yang boleh buat muka senyum simpul hujung tudung dan sambil cakap benda-benda sweet cemgini.

Ahah, 

Buat muka bodoh sambil, cakap, saya nak pisang goreng  rm3.

Yeap. thats my kepakaran!


Dear, kak matun yang happy go lucky! ,walaupun i alwayss kutuk-kutuk you i mean, yesterday i said u bertan la, berat sama dipikul ringan sama dijinjing la, please jangan kecik hati.cause i love u so much. Really do. Miss u ,bila dapat sembang utagha.hahaha. and please kalau jadi permaisuri, bo la! 

Kak siti,  yang always control cun *ahahaha* nanana. Thanks ya. Selalu tolong saya. Okay part kemboja banyak sy minta tolong.Ehehehe. 

Kak Pah, hmm, x banyak kenangan sangat.Lol. 

Kak ummu, my serius merius ahkaks. Appreciate every single things yang kak ummu dah buat untuk saya. i'm gonna miss u. Banyak benda yang saya belajar dari akak, tentang 'kehidupan', An sorry for everything, And love u kakak.




Gotenmorgan: 21122013

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.