Today is my birthday

Friday, February 07, 2014


Alhamdulillah.

Hari ini merupakan ulang tahun kelahiran aku. *Please wish me yeahhh* haha.Deseprate nak mampus.Okay.cuma nak cakap hari ni birthday aku yang ke 22. Huu. Muda lagi ni.Hekhek.

Eh tak sebenarnya nak tulis banyak benda. Semalam kawan-kawan aku cakap, result dah boleh check,tapi aku check asik error je.

" Sorry your account is incorrect" 

Memanjang benda ni keluar last-last aku dah fed up. Aku membuta terus.Aku sebenarnya cuak p l u s gelabah kambing siket kalau tak boleh check result walaupun orang cakap tak kan lari  gunung di kejar eh? Masalahnya sekarang result,bukan gunung. Haihh.

Aku merajuk dengan sistem myum.Kejadahnya aku merajuk dengan sistem.Haha.Sampailah member aku update status yang dia dah boleh check,so mencipang lah aku check result jugak.Ahakss.

Login -Loading-Result : Bla bla dan bla.

Mula-mula tengok result.Aku tekup muka. Rasa nak menangis.Tak.Aku dah menangis pun. Murah siket air mata aku sejak kebelakangan ini.kesah ke? 

Tak kesah.haha

Alhamdulillah. Rezeki aku kali ini selepas dua sem yang lalu tak dapat penuhi target.pheww. Gembira tidak terkata apatah lagi hari ini birthday aku.Gila tak happy? *pinjam ayat kak pah.haha

Puas hati dapat menggembirakan hati parents aku dengan result yang aku kira cemerlang la kot, walaupun semester lepas aku agak sibuk dengan beberapa program tapi sekarang aku percaya study pada awal waktu, berkawan dengan lecturer, study group dengan classmate, doa dari parents dan paling penting dekati-Nya

Insya-Allah. Everything will be fine.

Aku cakap result  salah satu benda yang penting untuk happykan parents aku. Walaupun orang cakap result itu hanyalah sekeping kertas dan dunia semata-mata tapi aku percaya setiap anak ada keinginan buat parents yang disayangi happy dengan result yang membanggakan.

Benda  apa yang aku belit belitkan ini. Sudahlah..

Terima kasih Allah. Terima kasih pensyarahII terima kasih classmate,jdpi~girls generation. Kelas aku tiada sang kumbang.hahha! Terima kasih untuk diri sendiri sebab kau dah gigih berusaha.

Ia baru bermula, teruskan usaha.Chaiyo'








No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.