Pbakl15

Thursday, May 07, 2015

wootssss. 






last week, lepas presentation dasar keluarga, aku bawa diri pergi pbakl. bawa diri kau.. bawa diri lah, presentation aku kelaut kot. mcm byk benda yang tak kena. walaupun aku dah cuba yang terbaik dan dpt respon baik dr lect and classmate so, tapi still rasa ada yang tak best.. tapi

aku enjoy je lah. malas nak fikir apa dah.

bagi menceriakan hati aku ni,

aku gerak g pbakl15. aku pi time weekdays,makanya tak ramai orang. selalunya aku pergi weekend, memang macam  dalam tin sardin la kan. pheww- selamat tak ramai orang sebab aku tak suka tempat crowded.kehkeh ( kiranya tak dek ahh aku serabut nak senggol bahu org ke, kena tolak ke kena pijak ke, kira aku bebas pilih buku sambil bersila sambil bersandar. pehh heaven rasanya! haha

dalam blog ni, aku nak ucapkan berjuta-juta lemon terima kasih sayang pada pd classmate aku yang sanggup tumpangkan motor (dgn kau je kau boleh rempit.haha) ,temankan  aku pegi pbakl memandangkan dia punya masa freeeeeeeee. mmg free sefreenye. haha. tapi aku kesian jugak la tgk muka  dia yang ala-ala terpaksa ikut je aku masuk booth2 yang aku nak.


"aku tak pernah jumpa orang macam kau masuk booth, mesti beli novel" - tin timah sambil makan nasi goreng.

aku harap itu bukan ayat penyesalan ( sumpah-lepas nih -aku -dah tak-nak-teman-kau) hahahhaha!

aku sempat  singgah booth karangkraf,kaki novel, jemari seni, dubook, act banyak lagi tapi aku dah tak ingat. sebab aku penat otak ,penat kaki penat segala macam. nak bawak beg galas penuh bukubuku , bapak berat rasa nak tercabut bahu

tapi bila sampai bilik,
phewww lega

kali ini, aku banyak beli antologi yang terbaru antologi cinta sayang yang terdiri daripada penulis favaurite aku ( aisya sofea| Aleya Aneesa| Anis Ayuni| Rozita Abd Wahab)  ( aku dah baca habis, memang best! pendek2 pon tetap best. ada nilai tersendiri.) highly recommended!

antologi yang lama sikit : bulan madu di yarra valley ( eka fahara,iris ixora,puteri andalas, nurasyyi rasyid & damya hanna)  ( tak baca lagi- so tak leh la nak review sepatah dua kata.hiks)

next antologi : antologi orang berdosa


yang lain ada lah dari JS : ASH  by rodier ( writter paling best selepas hlovate, aku rasa) korang patut beli ASH- sebab dia cerita pasal nif-cut. ada juga selit pasal copper. jyeahhh

dan angin pun berbisik oleh Adileah. saat bulan jatuh keriba oleh naurah Iman. hlovatinta 1 & 2

kaki novel, aku beli kerana kau, kimchi untuk awak, tolong jagakan dia. dan aku tak ingat apa lagi.

karya seni, novel  rehan makhtar (seseorang untuk aku) antara yang aku cari dulu sebab novel 2 dia tak pernah mengecewakan lagi setakat ni. penuh dengan pengajaran!

kebanyakkan novel aku beli kali ni, aku refer pada penulis favourite yang mana aku dah boleh terima jalan/plot cerita/pembawakan watak dalam cerita diorang.





   


baca novel ni hobi aku semata- untuk hilangkan stress menghadap notes/ menghadap assigment yang masih berbaki. hahahaha. 

oke bai. 

semoga jumpa lagi pbakl15! :)

p/s : banyak typo. malas edit. faham2 sendiri la. hahaha






No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.