Officially graduated - 5komrad

Friday, November 04, 2016



Happy graduation day sayang sayang sekalian :') 




"Close friends, that Day, will be enemies to each other, except for the righteous" 43:67 




aku tiada kata-kata yang lebih baik selain terima kasih untuk tiap-tiap  nikmat yang dikurniakan-Nya buat aku. Tuhan mengumpulkan hati-hati kecil kita supaya kita dapat merasai hikmah taaruf. Sepanjang tiga tahun setengah, aku berdamping dengan mereka, walaupun di penuhi suka dan duka tapi mampu membuatkan aku membuka mata untuk melihat sesuatu dari sudut dan sisi yang berbeza.

Jazakillah kheir untuk setiap teguran tunjuk ajar,kasih sayang, sokongan, senyuman 
Mabrouk bi kheir kerana sama-sama berjaya selesaikan degree dengan penuh bergaya, ehe. 

aku mengharapkan yang baik-baik buat kalian. 
semoga Allah redha dengan persahaban kita :') 



2 November 2016, 
Kuala Lumpur, 11. 45 malam. 






























































No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.