Jump Start Your Priorities: A 90 - day improvement plan , John C. Maxwell

Saturday, September 21, 2019

Jump Start Your Priorities : A 90 - day improvement plan ni aku beli dah lama. Rasanya tahun 2018 kot sempat la baca beberapa muka surat sebelum aku berhenti

Dua minggu lepas aku mula baca balik dari awal dengan niat aku nak perbaiki diri aku dari segi attitude, relationships, leadership & perkara perkara lain yang aku rasa perlu perbaiki. Pada aku buku ni selain daripada panduan untuk mengenalpasti dan mengurus keutamaan yang kita nak, dia lebih kepada refleksi diri
.
Dalam buku ni ada disediakan: .
• quotes tertentu • penerangan ringkas • ruang untuk penilaian
.

Penggunaan bahasa inggeris yang mudah untuk difahamj. Kalau kita nak ikut panduan dalam ini pun, arahan yang disediakan ringkas dan senang diikuti. Buku ni juga beri ruang pada pembaca untuk buat refleksi semula ap yang kita nak capai dan kita usaha untuk capai. Paling penting, buku ni menekankan tentang bagaimana seseorang perlu menghargai proses sebuah perubahan
.
Perubahan dan perkembangan dalam diri kita akan berhasil apabila kita mampu buat keputusan yang baik berdasarkan keutamaan kita 🌱
.
#bookreview #bookstagram #bookphotography #bookblogger #bookblogging #bookshelfie #jumpstartyourpriorities #johncmaxwell

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.