Review : Devilish Delilah , Rin Ahmad

Sunday, September 08, 2019

If you love, you must accept everything. If you cannot accept everything, you must not love
.
Aku buat keputusan untuk beli Devilish Delilah (DD), baca dan buat review selepas 4 bulan aku tak kongsi review ehe. Harap penulisan review aku masih boleh diterima dan dibaca dengan hati yang lapang ✌🏻
.
Dan
.
aku kira pilihan aku tak salah kerana naskhah dari rin Ahmad ini memang kena dengan ‘taste’ aku. Penulisan yang matang. Tak pernah mengecewakan! Pada aku, plot dan konflik yang cuba diketengahkan agak berat tapi bila baca, aku jadi mudah ikut dan cerita tak meleweh
.
Ezaq & Delilah dua kombinasi watak yang seimbang. Perkembangan watak nampak jelas tapi pada aku, timeline dia agak cepat tapi aku suka bila ada part Jude & Lila #Lovelila Bab paling memberi kesan pada aku Bab 52 : m/s 341 tentang sebuah kepercayaan .
paling penting
.
bila aku baca Devilish Delilah ini sama juga macam aku baca penulisan rin Ahmad yang sebelum sebelum ini, sentiasa dengaya gaya tersendiri, updated dengan isu semasa dan dapat menghiburkan diri dengan ilmu ilmu baru ♥️ .

Tahniah buat Rin Ahmad 🌸 .

P/s: Siapa yang dah baca Devilish Delilah 🙋🏻‍♀️ part mana yang korang suka? ♥️

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.