Review Buku: A Quote A Day, Sharifah Nadirah

 

You are designated to be different, you are created to shine like rare gem. 

But why are you making yourself duller by following norm?


A Quote A Day adalah himpunan motivational quotes yang dinukilkan oleh sharifah nadirah @s.n_writes__ yang pada aku sangat membantu aku untuk reflect dalam kehidupan seharian.

Ada 30 quotes yang boleh dijadikan self-reminder setiap hari. Untuk habiskan mini ebook ni tak lama cuma tbh, aku baca 10 quotes satu hari, sebelum aku jadikan reminder setiap hari

Pada aku, mini ebook ni dia sesuai untuk sesiapa saja lebih lebih lagi untuk orang-orang macam aku, yang kadang kala terhambat sepi, dan pada bila ada rasa takut tak bertepi. Wah gitu. Dia macam untuk reassurances la sebenarnya

Kalau korang nak mini ebook ni dan nak jadikan peneman korang disaat korang memerlukan, korang boleh DM penulis @s.n_writes__ untuk dapatkan mini ebook ni okay?

Terima kasih @s.n_writes__ untuk mini ebook ni ♥️ semoga terus menyentuh hati hati dengan nukilan yang memaknai kehidupan

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.