Dua orang yang suka mengarut.

Thursday, August 01, 2013

            

           Malam tadi, aku berharap, aku dapat siapkan sekurang-kurangnya dua chapter untuk e-novel aku. ( Harapan... harapan menjadi layu... uuuyuuyuuu) haha. Itulah terjadi kepada aku. Harapan tinggal harapan je lah bila aku terjebak ke kancah mari mengarut dengan bestfrensforevahh!!  (kononnyewlahh) :P

Dah lama juga, aku tak  merapu dengan dia. Dia nih kawan aku since form2 dekat smkap. Alahh malaih la nak citer pasai dia,sebab otak dia bukan betoi sangat pon. Dah la berlagak dengan aku, masa sem lepaihh. Macam tu ahh kawan..(pasrah) Friends benefit.. kahkah ( uknowwhatimean.. eceh) 

PINK : Bincangkan. ( 20 markah) :P




KALER KUKU : Hujahkan ( 20 markah) 



FEMININ VS MASKULIN . kahkah



RANDOM : D



PAN ASIAN VS PANCAKE.






KEJUTAN BAHASA :  DOWHH.. KEKEKE



          Mengarut yang mampu merapatkan ukhwah(ukh ukh) Eceh.. 

      Seriousaaa! Dah lama aku tak menggila,sejak masuk um kot. mungkin aura Um yang tertua tu buat aku jadi tua sama.kekeke. Dak2. Mungkin aku ja yang kurang sosial buat aku rasa aku takde kawan.wahaha. Ape ntah merepek ! 


        Itu ja. Itu ja. Takde benda pon. Jom pekena milo dulu sebelum mangkit sahoq esok... Waa.Jangan lupa bangun sahur ! :D

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.