Dewasa ini,

Thursday, February 27, 2014
gambar +Pinterest 



aku semakin dewasa. 

semakin  dewasanya aku,semakin aku lelah dengan ragam manusia.
ragam manusia yang sememangnya sukar di telah.
telah aku bersama mereka.

mereka yang begitu dan begini.
begini  nampak perfect gila
gila tak gila sebenarnya aku tertipu

tertipu kerana mereka hipokrit
hipokrit kerana personaliti.
personaliti yang berbagai-bagai.

berbagai-bagai topeng yang tersembunyi,sudah terbuka
terbuka hanya kerana masalah picisan
picisan itu yang menjadikan mereka seperti zombie

zombie berwarna merah
Merah seperti epal.
Epal merah masak ranum
Ranum untuk kita makan.
Makan?Tak mungkin kerana ia keluar ulat

Ulat.

[berdiri dihadapan cermin, posisikan diri,pesan pada diri,usah hipokrasi]

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.