#Selamat Pengantin Baru, puan shima

Wednesday, June 01, 2016





Selamat pengantin baru puan shima dan suami. Hahaha. finally kau dah kawen. oh yeay.


omo.

Macam tak percaya, tapi aku kena percaya. haha.

Happy marriage!

Mulakan hidup berdua kau dengan hafiz, dengan perkara-perkara positif dan baik. Aku doakan semoga kebaikan, kebahagiaan dan kerahmatan dari tuhan sentiasa mengiringi perkahwinan kau dan hafiz. Amin.

yang ikhlas, 
sepupu kau yang paling cun sekali. 
hiks. 
=P  



dan mungkin lepas ni, kau akan menjalani kehidupan yang lebih lebih lagi *berselirat* adat  orang kahwin la kan, orang kata lidah sendiri lagikan tergigit,  inikan pula suami isteri. cewah pandai je aku kan. kehkeh ada ujian dan cabaran,Tapi aku harap kau dan hafiz sabar banyak-banyak dan saling melengkapi untuk menghadapi nya.

Much love, XOXO




kenduri sebelah lelaki 






dari bridesmaid kau yang tersayang. eheh 
kalau nak tahu ucapan diorang, play video. haha


May Allah bless your marriage!





selamat pengantin baru puan shima. ðŸ’•


aku sanggup jadi bridesmaid sebab kau je beb. hahaha! =P 





No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.