#SEHELAI BAJU BUAT MENYAPU SI AIR MATA



Assalamualaikum & Hi :) 

Pagi ni ambil kesempatan nak shout out, pada siapa yang nak dermakan baju kurung/baju Melayu BARU  untuk anak-anak /adik-adik kita yang memerlukan. Lebih lebih lagi untuk lebaran nanti. Ai sure kita -kita semua dah adakan baju raya. Sepasang pun kira baju raya jugak. So kalau ada duit lebih ke, nak tong-tong duit  dengan kawan-kawan nak hadiahkan pada adik-adik kita boleh la :) Saham pun dapat sama-sama gak. tapi yang lebih terasa kepuasan hati dapat bantu orang lain. 

sebelum itu, korang mesti tertanya-tanya kan, project ramadhan apa la kali ini kan? previous entry,pasal project ramadhan #hijab4ukhwah  Hari ini, Ai nak ajak usha project ramadhan "Sehelai Baju Buat Menyapu Air Mata" pula.  Klik like page(untuk dapatkan info semasa) , so sesiapa yang curious nak tahu pasal-pasal, then baca misison project ni,cara agihan, penyerahan,company overview, pelajar yang menerima sumbangan dan ect. Semua details mereka dah letak, so terpulang sama ada kita nak teruskan atau pun tidak :)  

untuk masa sekarang, 



Mereka masih memerlukan 4 pasang baju melayu dan 6 baju kurung. Details yang terbaru seperti di bawah : 



Dan setiap pengeposan boleh dihantar ke : 




SEHELAI BAJU BUAT MENYAPU SI AIR MATA
D/A : AHMAD BIN SA'ABUN
NO.12. JALAN PLATINUM 7/44. SEKSYEN 7 
40000 SHAH ALAM, SELANGOR ,DARUL EHSAN

TEL : 016-2151192



Tolong sebarkan. Ai share sebab ai rasa dengan cara ni kita boleh tolong gembirakan diorang yang memerlukan. Dan ai share dekat blog supaya ia dapat dipanjangkan, benda baik kita buat sama-sama.Apa-apa pun, Make sure korang klik link yang Ai bagi okay untuk dapatkan informasi yang betul.Tak nak ada salah faham ke apa. Selamar berpuasa! Jangan lupa doakan qunut nazilah buat saudara kita di Palestine. 


No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.