Anastasia, Syu Ariani




Love is us against the world"
.
Sekali baca, mungkin kita tidak merasakan apa-apa. Namun quote yang sama dihadirkan di beberapa bab ini seolah-olah menzahirkan kekuatan kisah cinta-aksi yang ditulis oleh @syuariani

.
Personally, ini novel pertama Syu Ariani yang aku baca atas saranan @siriusiqa Sebenarnya, siqah ada sarankan beberapa novel syu ariani yang lain, tapi hati aku teruja untuk membaca Anastasia dahulu. 'Anastasia' itu sendiri sudah menarik minat aku untuk explore keseluruhan cerita. Aku kira pilihan aku tepat 💯 dan tidak mengecewakan! .Aku suka Anastasia dari awal sehingga lah ke akhir. Tajuk dan cover saja sudah menterjemahkan keseluruhan idea dengan garapan yang berbeza dari plot cerita, konflik, dan development characters.





    No comments:

    Thank you!

    fnamaya. Powered by Blogger.