March: Book Wrap Up & Recommendation.

Saturday, April 03, 2021


A great book should leave you with many experiences, and slightly exhausted at the end. You live several lives while reading. - Willian Styron




March Wrap Up!

Non-Fiction:
1. Apa Khabar Depresi? @bukupts (4⭐️)

Fiction:
2. Menebus Rindu, @mhanyhisham (4⭐️)
3. Code Name Cobra, @ciksara_aisha (5⭐️)
4. Terima Kasih Cinta, @aisyasofea (5⭐️)
.
Aku start bulan Mac dengan genre action-thriller yang susah nak lupa dia punya vibes.

Bersambung dengan Menebus Rindu yang dipenuhi dengan mesej kehidupan dan menjadikan ia sebuah novel bergenrekan realistic fiction

Membaca Apa Khabar Depresi pula memaksa aku untuk menyemak kefahaman aku tentang kemurungan dengan rakan kaunselor sekaligus mengingatkan aku tentang bagaimana untuk memperbaharui rutin sebagai muslim

Terima Kasih Cinta menutup tirai Mac dengan sesuatu yang aku susah nak describe. Ia sangat manis, berjiwa dan penuh rasa ♥️
.

No comments:

Thank you!

fnamaya. Powered by Blogger.